acik's FotoPage kembara sufi
PMC
By: kembarasufi acik

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 18-Jun-2009 11:43 Email | Share | Bookmark
Study @ Jame' Azhar

 
 
 
 
dewan peperiksaan acik
 
 
 
apa la yg sonok sgt tu ye...
acik pun kna candid..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Assalamualikum..

Seperti yang dijanjikan pd entry yg lepas..acik nk tunjukkan gambar2 ketika musim peperiksaan pelajar-pelajar al-Azhar di Kaherah...memandangkan acik xboleh ambil gambar ketika peperiksaan sedang berjalan,jadi acik tampilkan suasana ketika ulangkaji terakhir sebelum masuk dewan peperiksaan pada jam 1.30 ptg,gambar-gambar ni acik ambil ketika kesemua 'mangsa' sedang khusyuk menelaah pelajaran..paling takut waktu nak candid pic arab..kalau kantoi tak pasal-pasal dapat penumbuk..huhuhu..apa-apa pun,jom kita saksikan..

Ya Allah, sejukkan gelora hati ini dengan salji keyakinan dan padamkan gelojak api jiwa dengan air keimanan..

*acik bermasalah setiap kali nk upload gambar2 kt internet..terpaksa mengadap pc berjam2 lamanya..boleh sesiapa tlg..mcmne nk bg line internet kt cc ni laju..huhuhu..nk hack je pc ni rasanya..

1 buku tauhid..3jilid..


2paper usul fiqh


3 inilah arab yang berjaya di 'candid' oleh acik(takut jgak time ni)


4 kata orang kalau nk cepat 'masuk' ilmu tu,letak je buku kt kepala..senang skit 'masuk'
hehehehe..ini antara contohnya..ni mst kes tak tidur malam..


5 ini plak dewan peperiksaan acik..dewan terbuka..sesuai la untuk musim panas..kalau xde kipas,dpt 'aircond' semulajadi...
tp kna tahan panas la jawabnya..lg pulak peperiksaan acik berjalan di sebelah petang..suhu sekitar 40'c....bayangkanlah....


6 apa lah yg seronok sgt tu ye?


7 acik lebih suka baca nota...kalau time ni xsempat dh nk tgk kitab..rasa mcm byk je x bc lg nti..
so nota2 kecil ni lah yg akan acik baca sebelum memasuki peperiksaan..


8


9 khusyuk btol....


10 ini plak bleh tertidur waktu membaca..(sorry wak..aku candid pic ko)


11


12 style study sambil senyum..(xfaham pun senyum je..ni pun 1 tips jgak dr abg pacak)


13 giliran acik di candid plak..


14


15 penerimaan atau penafian waris dengan menggunakan DNA


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net