acik's FotoPage kembara sufi
PMC
By: kembarasufi acik

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 18-Jun-2009 18:41 Email | Share | Bookmark
~keluarga yang ku rindui~

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Assalamualaikum

Untuk entry kali ini acik nk perkenalkan keluarga acik yang sememangnya besar ni..
Acik mempunyai 10 orang adik-beradik..
1.yang paling tua sudah pun berumur 30 tahun,Aznawaty(Kak Na)..kini berkerja di EON Bank cawangan Kota Bharu..Sudah berkahwin n mempunyai seorang anak..si suami bernama Wan Muhammad Azli & si anak pula bernama Wan Auny Firdina...

-yang berbaju biru bertudung putih itulah kak long acik..Auny plak yg sedang lena di atas riba kak Na tu..

2.Anak yang kedua pula diberi nama Azranizal,atau lebih senang dipanggil Awey..inilah abg ngah acik..juga mempunyai anak seorang,isteri seorang..berumur 29 tahun..

dah semakin gemuk..hehehe..sebabnya waktu isterinya mengidam ketika mengandungkan Irfan,dialah yg banyak menghabiskan juadah2 yg diidamkan oleh Kak Aida ni..pada kebiasaannya,orang perempuan kalau mengidam ni makannya sikit je..hanya nak penuhi keinginannya..selebihnya abg acik ni la yg habiskan..hehehehe..jgn marah bro..

3.yang ketiga pula diberi nama Azwani,28,tp xpernah pun panggil dengan nama tu..dari kecil lg mudah dipanggil 'lily'...sudah beranak 3..

inilah anak2 kak Key (Fazli-adik bongsu acik yg pgl kak key).. yg pertama Nur Khaliesya,diikuti Nur Natasya & yang bongsunya Nur Khairina..Kak Key kini menyambung tugas abah di Sekolah Memandu Azna..dialah tenaga pengajar disitu..urusan kepejabatan pun dia jga lah yang menguruskannya..

4. Mohd Azham,24,paling susah nk ambik gambar dia..so xde la gambarnya..
5. Nur Azlina,23,yang kini menuntut di tahun akhir,UTM Skudai,Johor..kedua-duanya masih single..


6.Mohd Azlan- acik lah tu


7.Saiful Azami,17 tahun
8.Fazli,8 tahun



lg 2?

ermm..yang tu beribu lain..acik mempunyai 2 ibu sebenarnya..Pn Saodah binti Majid..juga menguruskan Sekolah Memandu Saza..berasal dr Melaka..hasil dari perkongsian hidup dengan abah acik ini,maka lahirlah 2 orang adik acik..yang pertama Kamal Hafizi dan yang kedua Lukman Hakim..bkn norman hakim yer..hahaha..


sampai dh xcukup tangan abah nk kendong cucunya..


Inilah cucu-cucu abah seramai 5orang..4 drinya perempuan seorang lelaki..

Abah acik pula bernama Zawawi Ismail...Umi pula bernama Rohani Binti Ismail..apa yang uniknya di sini,kedua-dua atuk acik bernama Ismail...Tanggal 30 Jun ini genap umur umi 51 tahun..abah acik pula berumur 59 tahun..Hujung tahun ini genaplah 60 tahun...


inilah umi acik...

erin n auny...

Hendaklah kamu bergaul dengan manusia lain sebaik mungkin sehingga apabila engkau meninggal dunia,mereka akan menangisi pemergian kamu dan sekiranya kamu masih hidup,maka selagi itulah mereka akan mengasihi kamu..-Saidina Ali r.a.


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net